måndag 21 april 2014

Annandag påsk å strålande sol:)

Har varit en rätt bra jobbdag idag. När ja skulle han kom gå å byta om efter jobbet så dök älsklingen upp. Gissa om ja vart glad fast det var för en kort stund. Han kom för att lämna min plånbok och för att säga hej då. Vilket var mindre kul. Dags för norge igen i tio dagar:(
Hoppas verkligen att dagarna går super fort å inte e så långsamma som sist han var iväg.  Men snart får ja ha honom hemma på heltid något jag verkligen kommer älska:) kan lixom inte få nog av denna underbara människa ja har i mitt liv:)

I veckan som varit har de varit mest gårds städning eftee våra träd vi fick hjälp med att såga ner så vi har kört en massa ris fram å tillbaka
. Sammanlagt har de blivit 19 vändor till tippen.  Fast de blir nog mer också då vi har mer skit att köra.

Påsken har snart varit å de har varit kanon väder. Var i grövelsjön en dag å fiska. Tyvärr så hade  vi ej någon fiske lycka å vädret där uppe var si så där. Men jäklar vad vi brände oss i ansiktet allihopa.  Tycker synd om min näsa haha  men ändå kan ja ej slita mig från solen:)

Så vad ska ja pyssla med på dagarna nu i tio dagar då? Förutom att jobba såklart
Skall försöka hinna med att slipa ett bord.  Å sen ska ja klippa lite i våra häckar vi har. Å kratta ur löven som ligger i dem.
Får se hur myckeg som hinns med. Tycker de e roligare att pyssla hemma då älsklingen e hemma:)

Jaja nu ska ja ta å byta om å sätta mig på cykeln å cykla till ica maxi. Ska grilla med marlene idag å mysa på baksidan i vårvärmen:)

Puss hej

Saknar dig redan älskling. Älskar dig

Inga kommentarer: