torsdag 3 april 2014

Klippning

Guuud så skönt de var att bli av med en massa hår! Känner mig typ 10kg lättare haha
Går hos en tjej som ja tycker e riktigt bra. Å henne skall ja fortsätta att gå till då ja trivs bra med henne:)

Igår körde jag och lillebror all skit till tippen dvs staketet vi haft runt huset. Sä nu e det borta.  Får se vad de blir för något runt om. Vi funderar på att sätta buskar runt om istället.

Va har hänt mer idag. Jo har planterat om lite tomatplantor å tvättat en massa.  Plockat undan lite här hemma.  På tisdag på min lediga dag så blir det till att dammsuga och torka golven på entre planet igen. Skulle ha  städat nere i gillestugan men men får se om de hinns med. Är de fint väder så tänker ja vara ute på gården å fixa å trixa.
Tycker det är jätteroligt:)

I helgen blir de massa jobb
Fred-månd står på schemat just nu sen onsd-fred. Å då kommer min älskling hem igen:) han har bara varit borta 4 dagar men ändå längtar jag som en tok efter honom så fort han åkt.

Aja ska strax ta och blunda lite så ka orkar med morgondagen.
Blir en lunch på stan med marlene innan jobbet:)

Natti natti alla änglar där ute

Inga kommentarer: