torsdag 15 maj 2014

Händer saker både i och utanför huset:)

Mycket händer här hemma just nu. Man kan nästan säga att louice bor här just nu. Hon målar å målar våra tak å de blir så jäkla snyggt!:) hon har kommit halv vägs på övervåningen så i helgen skulle det vara klart sa hon:)
Jag har även varit pysslig i tvättstugan:) fick hjälp av marlene att tapetsera på skåpluckorna där nere.  Så de vart en färgklick där nere också:)
Ute händer de en massa saker också:) har kört ja jag vet inte hur många kärror med bark å jord och pysslat med buskarna.  Å sen var mamma hit med lite olika perenner som hon satte ner idag.  Cyklade bort en snabbis till trädgårdshandeln å hittade mig två st dagliljor som var super fina. Eller kommer bli super fina bara de blommar:)

ska bli så roligt å se vad henke säger när han kommer hem å ser allt detta:)

Nu har jag lagt mig i sängen å sla försöka sova lite.
De e så tomt utan min älskling här hemma å ja håller på att sakna ihjäl mig efter honom!! ♡♥♡♥♡

Tacl å god natt

Inga kommentarer: