torsdag 24 juli 2014

Åska..

Krypit ner under täcket å gömt mig.. hatar när det åskar ute. känner varje smäll i hela kroppen. Kan de inte bara gå över?:(
Jag som ville ta ett dopp i våran nya pool:)
Tog ett tag att fylla upp den. Började igår å då var vattnet igång ca 1,5 timme. Sen satte henke igång den imorse igen runt halv sju. Å vid halv ett då stängde jag av den så de tog några timmar allt.
Ska egentligen inte göra så mycket hemma heller då ja ska  ta det lugnt med min fot sen ja fick kortison sprutan.
Men känns så konstigt att vara still också skulle vilja plocka å dona lite här hemma men då måste jag hålla på att gå runt å ha mig. Får vänta till helgen å se hur foten mår då:)
Måste bara få säga att ja har all  världens goaste kille som ställer upp å hjälper å stöttar mig. Är verkligen guld guld värt♡

Ska försöka sova en stund å se om ja kan sova bort denna åska men de kan ja nog inte. Ligger bara å lyssnar på de otäcka ljuden...

Inga kommentarer: