onsdag 23 juli 2014

Kortison spruta = bortskämd;)

Idag har jag varit upp på ortopeden å fått mig denna kortisonspruta som ja så har gruvat mig för... de gjorde jäkligt ont å har fortfarande ont.   blir de ej bättre om två veckor så ska ja in på op å få en till kortison spruta fast i en annan led då den e så liten för att kunna göra de så som de gjorde idag så då blir jag sövd. Å de tackar ja för men hoppas såklart att denna skall hjälpa:)

Så nu har jag blivit bortskämd här hemma. Älsklingen kom hem på rasten sa att ja skulle vila å sen bar han ner tven,dvd och tvspelet i gillestugan. Så nu har ja bäddat ner mig i soffan å har foten i högläge å kikar på film. hade väldigt gärna vela varit ute i solen men då hade ja vela haft något att doppa mig i så vi ska nog åka upp å köpa en pool eller nå ikväll:) de hade ju varit toppen bra:)
Tack tack älskling för allt du gjort för mig idag:) lovar att göra dig massor med tjänster tillbaka:)

Nu ska ja återgå till att titta på filmen ja dragit igång:)

Inga kommentarer: