fredag 18 juli 2014

Dags för ett inlägg

Fy sjutton vad jag hatar sommaren när det är åska i luften å ja e hemma själv.  Kan inte riktigt  slappna av utan  går på helspänn hela tiden å tittar å himlen å undra när nästa smäll skall komma.

Jobbar min första helhelg sen karln börja jobba hemma. Känns sådär. Men de går väl bra bara man kommit dit. Det värsta passet har jag imorgon då ja jobbar hela dagen lång :/

Så vad händer i mitt liv då? Jo vi håller på ute på gården å grejar även inne. Men juat nu går de ej att göra så mycket inne då vi har det aå förjävla varmt. Har dått lov att flytta ner i källaren för att kunna sova riktigt om nätterna. 

Foten min mår sådär. Skall upp till sjukan nästa vecka å få en spruta å sen gäller vila ett par dagar. Går även hos er en sjukgymnast just nu så ja har fått lite övningar som skall göras om dagarna hemma. Så skall på återbesök även där.

Nu ska ja fixa lite innan jobbet kallar

Inga kommentarer: